Naše práce
Volvo FH 500 chiptuning euro6 510PS/375kW
Tento nový motor v ponuke Volva sme upravovali pre zákazníka ktorý od nás už niekoľko chipov používa. Požiadavka bola jasná, auto potrebuje viac výkonu a keď to pomôže aj spotrebe paliva bude to len plus. Keď sme z vozidlom jazdili javil sa nám motor dosť silný keď si to porovnáme napríklad so Scaniou R500, Volvo sa rozbieha lahšie a prevodovka nevytáča tak motor. Ako stále previezli sme sa s autom plne naloženým po kopcoch. Upravili sme mapu a vodič to vyskúšal. Následne sme spravili ešte silnejšiu mapu na skúšku. Paradoxne táto silnejšia sa nakoniec javila horšia pri jazde takže nakoniec sme zostali pri slabšej mape motora. Nárasti výkonu pre daný motor je 65 koní a 395 Nm.
Scania R500 chiptuning euro6 500PS/368kW
Na R500 ku sme robili vývoj sofvéru u nás na Slovensku. Bol to prvý zákazník s týmto motor. Ladenie a úprava trvala mesiac. Pre Scaniu používame náš PowerControl PDX ktorý dokáže spracovať až 10 rôzných signálov z motora a má klávesnicu ktorá umožňuje zmenu programu. Pre správnu funkciu a správne dáta muselo byť vozidlo plne naložené. Pri takto zaťaženom aute sme s vozidlom jazdili po rôzných trasách pri maximálnom zaťažení a rôzných rýchlostiach. Takto sme získali hodnoty zo vstrekovačov pri rôzných zaťaženiach ktoré nám poslúžili ako základ pre vytvorenie upravených hodnôt. Do chipu vieme nahrať tri rôzne mapy ktoré si potom vodič vie vyskúšať na danej trase. Keďže toto auto jazdí pravidelne rovnakú trasu vedeli sme porovnať jednotlivé mapy a rozhodnúť s ktorá je lepšia. Nárast výkonu pre daný motor je 68 koní a 353 Nm. Kedže má motor vyšší krut. moment a je dostupný v nižsích otáčkach auto dosahuje aj lepšiu spotrebu paliva. Podľa slov majiteľa pri dotankovaní bol rozdiel v spotrebe 30-34 l na trasu.
Skoda Superb 2.0 TSI 200kW 4x4 DSG
Tento zákazník vedel veľmi dobre čo chce od auta ako je toto. Hneď vidieť že jednotlivé doplnky si vyberá tak aby auto jazdilo podľa jeho predstáv. Už po príchode sme videli že vie čo chce... disky BBS, brzdy EBC aj s obložením, pneu Continetal... toto všetko sa vymenili na aute hneď na začiatku. Nasledovala úprava výkonu motora a samozrejme úprava rekcií plynu. Auto dostalo slušný nárast výkonu +53 k a +75 Nm. To sú ale len papierové údaje dôležite je čo na to majiteľ: " Takže už klesla aj spotreba. Predtým sa nevedel dostať pod 11 L/100 km. Teraz sa pohybujem na nádrži na 10.4 10,2 aj 9,4 L/100km.Výkon narástol pocitovo enormne s oboma krabičkami. V režime Sport auto / Sport PowerBox / Sport Pedal Box , úžasná odozva na pedál , výkon motora kopne do chrbta , žihadlo ,..."
BMW M140i xdrive 250kW/340k
Je za nami ďalšia úspešná inštalácie na BMW. Chip PowerControl sa na tento motor inštaluje veľmi jednoducho a rýchlo. Nemci chip doladili skvele a nárast výkonu +57 k a 80 Nm je vynikajúci. Len si predstavte takmer 400k (397k) a 580 Nm na tak malé auto.
BMW 540i xdrive G30 250kW/340k
Ďalší skvelý motor od BMW. Radový šestvalec sa montuje aj do ostatných modelov značky. Väčšinou si zákazníci objednávajú chip do modelu 140i. Táto 540i je už model 2018 vybavený filtrom pevných častíc. V našej ponuke chipov je už aj táto verzia. Nárast výkonu je 57k a 80Nm. Inštalácia je extrémne je jednoduchá. Všetky snímače sú veľmi dobre dostupné.
Hyundai i30 PD 1,4 T-GDI 103kW/140k
Toto je ďalšia i30 ka s chipom BoostrPRO. Jednoduchá inštalácia, skvelý nárast výkonu a zaujímavá cena. Chip naištalujete v priebehu 5 min. Nárast výkonu je 20 k a 40Nm. S cenovkou 299 EUR máte spolahlivé a profesionálne zvýšenie výkonu.
BMW X5 E70 3,0d xdrive 245k/180kW
Tento zákazník začal inštaláciou Pedalboxu. Kedže už mal od nás v iných vozidlách Pedalbox presne vedel čo chce. O zvýšení výkonu neuvažoval. Dali sme mu na skúšku našu novinku BoostrPro. Je to chip odvodený od modelov PowerControl. Na rozdiel od nich je jednoduchší, je dvojkanálový a má len jeden program. Je ale veľmi kvalitný a čo je dobré aj cenovo dostupný nakoľko stojí 299 EUR. Po týždennej skúške zákazník zavolal že je veľmi spokojný lebo auto jazdí lepšie ale čo ho teší ešte viac znížila sa mu spotreba paliva o 0,5-1l. To zníženie nastalo preto že chip navýšil krut. moment motora v nižších otáčkach a Pedalbox dopomohol motoru vtom že auto reaguje na plyn skôr a razantnejšie. Táto kombináciu umožňuje lepšie zrýchlovanie a skoršie preradenie na vyšší prevodový stupen čím dochádza k úspore paliva. Nárast výkonu s BoostrPro je +38k a +70 Nm. To je slušná dávka výkonu za skvelú cenu.
Skoda Kodiaq 1,5 TSI 150PS DSG
Skodavka s novým motorom 1,5 TSI bude asi oblúbenou voľbou pre tých ktorý nechcú naftovú verziu ale tiež im záleží na spotrebe. Auto aj stýmto motorom jazdí pekne a hlavne kultivovane a ticho. Chip PowerControl sa inštaluje na tri snímače motora. Nárast výkonu je 29 koní a 58 Nm.
VW Touareg CR7 3,0TDI 210kW/286PS
Aj najnovší Touareg prešiel už našimi rukami. Tento motor používa aj nová Q8 čka označená 50TDI. Tu vo VW to označujú ešte tak po starom zorzumitelnejšie. Výkon motoru nechýba ani v sérii. Na reakcie plynu sa sťažovali a komentovali to skoro všetci čo toto auto testovali. Takže samzrejme ako prový prišiel na rad Pedalbox a potom aj chip. Nárast výkonu +36k a +69 Nm. Úplne postačuje verte mi.
BMW M4 F32 317kW/432k
Krásna M4-k v zelenej metalíze a s manuálnou 6 stupňovou prevodovkou. Čo iné potrebujete na dokonalý drift? Tak možno ešte viac výkonu... PowerControl RX náš naj-naj model dokáže +92 koní a 90Nm kto by neveril pošlem mu graf z brzdy. Na driftovanie je ideálny Pedalbox. Ním viete nastavovať citlivosť plynu tak ako to potrebujete a ako vám to vyhovuje.
Porsche Panamera 2,9 4 E-hybrid 340kW/462k
Keby ste sa chceli priblížiť s týmto modelom k parametrom ktoré ponúka napríklad Panamera TurboS tak budete potrebovať navyše 47 koní a 75 Nm. Teraz si už dokážeme priznať aj my že hybridom patrí budúcnosť. S týmto autom dokážete predpisovo jazdiť za 6 litrov! Popritom keď ho pridusíte tak vie s takou razantnosťou vyštartovať že neviete či máte pozerať na stopky alebo na sa snažiť dýchať.
Skoda Superb III 2,0 TSI 4x4 206kW/280PS
Tento motor je dobre známy zo športový hot hatchov z VW group. Aj zo Superba robí zaujímavé auto pre tých ktorý uprednostňujú benzín pred naftou. Chip zvýši výkon tohto motor o 53 koní na na 333 koní a 425 Nm. Inštaláciu si vyžaduje montáž zo spodu ale dá sa to zváladnuť aj so zdvihákom na koleso v prípade potreby.
Mercedes-Benz Actros 1851 510k euro5
Na vozidlá MB Actros máme v ponuke moduly na zvýšenie výkonu už aj pre euro6 motory. Tento konkrétny bol ešte s normou euro5. Inštalácia velmi jednoduchá a program funguje velmi dobre. Navýšenie výkonu je +60 k a 348 Nm.
BMW M550i xdrive G30 340kW/462k
Baby M5? Možno áno aj keď možno nie aj keď už M550i jazdí neskutočne a ten zvuk V8 motora je úžasný. Chip sa montuje trošku ťažšie lebo ten motor zaberie všetko miesto pod kapotou ale výsledok je ozaj krásny. 526koní a 765Nm.
Volvo FH16 II 551kW/750k
Kto je králom ciest? Je to Volvo alebo Scania? Je 750 koní a 3350Nm vela? Možno niekomu áno niekomu nie. Keď patríte medzi tých kto chce mať viac tak nám zavolajte. Asi vám bude stačiť 900 koní a + 400 Nm.
Mini Cooper F56 JCW 170kW/231k
Toto malé žihadlo vás vyvedie z miery to sme si istý. Už v sérii deklarovaný výkon 231 je veľmi slušný. Kolegovia v Nemecku mu namerali 250k v sérii. S chipom to bude o 35 k a 42 Nm viac. Keď to zrátame tak je to už poriadna nakladačka. Chip namontujete veľmi jednoducho pretože všetky tri snímače sú dostupné.
Seat Ibiza 1,5 TSI EVO 110kW/150k
Na tento motor sme zatial jediná firma ktorá má v ponuke chiptuning modul. Ide o nový motor 1,5 TSI ktorý už tiež používa digitálny prenos signálu. Chip sme už montovali aj na vozidlá s filtrom pevných častíc aj bez. Verzie bez filtra jazdia aj bez chipu veľmi pekne až sme boli príjemne prekvapený. S chipom ktorý pridá 29 koní a 58 Nm auto jazdí doslova športovo a ochotne ťahá v ktoromkoľvek zaradenom stupni. Cena chipu bez ovládania je tiež priaznivá - 489 EUR.
Mercedes-Benz GLE 350d 190kW/258k
Týchto Mercedesov sme spravili už veľa s maximálnou spokojnosťou zákazníkov. Nárast výkonu je 30k a 52 Nm. Tak ako aj pri iných SUV aj na tomto aute spravý obrovský rozdiel už len Pedalbox. Boli by ste prekvapený keby sme sa vám dali previezť s Pedalboxom bez toho aby ste vedeli čo sme spravili s autom. Garantujeme že by ste auto tipovali podstatné zvýšenie výkonu.
Lamborghini R6 185
Naše tuning moduly máme v ponuke aj pre traktory a poľnohospodárske stroje. Tento traktor sme upravovali pre zákazníka ktorý sa stažoval že pri zapnutej fréze je výkonu málo. Pomocou chipu PDI10 ktorý pripájame na vstrekovače sme upravili hlávnú dávku paliva a tak sme dosiahli zvýšenie krut. momentu v pásme nízkých otáčok o 13 percent. Hneď ako sme vyskúšali traktor jazdou do kopca bolo zrejmé že vládze podstatne lepšie. Tam kde sme pri teste bez chipu už museli podraďovať teraz traktor vybehol ako nič na zaradenom stupni.
Scania R520 V8 euro6
Práca na vozidle Scania R520. Na nákladné autá používame výhradne modul PDX10. Je to veľmi presné zariadnenie ktoré pracuje s najvyššou presnosťou a rýchlosťou. Chip pripájame na zbernicu riadiacej jednotky motora upravujeme parametre hlavnej dávky paliva a v prípade potreby aj tlak turba. Pre tento motor je nárast výkonu 55 k a 230Nm. Podľa informácií od zákazníka mu spotreba klesla o 1,5 l/100km.
Skoda Kodiaq 2,0TDI 140kW/190k
Majitelia vozidiel Skoda ktorý si vybrali práve silnejšiu variantu motora 2,0TDI sa nám často sťažujú že ten rozdiel vo výkone oproti slabšej variante 150k nie je tak zretelný. Pre tých ale aj pre tých ktorý tento názor nezdielajú ale radi by si dopriali viac výkonu pre svoj Kodiaq tu máme chip ktorý ponúka 217 k a 480 Nm a verte nám nárast krut. moment +80 Nm je poriadne cítiť!
BMW 740xd G11 235kW/320k
V ponuke máme chip aj pre túto vlajkovú loď BMW kedže predpokladáme že tento motor bude znamenať takú zlatú strednú cestu pre nových majiteľov. Trojliter bude asi trochu málo a 750 už možno veľa? Tak čo tak potom 740d s 350k a 735Nm? Asi to bude ten zlatý stred však?
Audi A8 4H 3,0 TDI V6 190kW/258k
Dobre známy koncernový motor ktorý tejto limuzíne dopraje slušné jazdné vlastnosti ktoré sa ale nedajú nazvať športové. Pre toto auto je ideálny Pedalbox kedže pedál je nastavený skôr na konfortnú jazdu. Keď ktomu pridáme aj výkon navyše ktorý atakuje hranicu 300k a 640 Nm už je to o niečom inom.
Audi Q7 4M 3,0TDI 200kW/272k
Keby ste uvažovali o zvýšení výkonu pre tento motor určite sa na nás obrátte. Tento motor už používa na prenos signálu SENT technológiu. Ide o to že niektore snímače na tomto aute už pracujú s digitálnym signálom a nie analógovým. Len málo spoločností má v ponuke chip pre tento motor. K inštaláciu potrebujete odobrať zopár plastov aby ste ich našli ale stále môžete využiť naše služby a chip si dať namontovať. Nárast výkonu je 25k a 60Nm. Možno si poviete nie až tak veľa... ale na aute to naozaj riadne cítiť.
Porsche Macan diesel S 3,0TDI V6 190kW/258k
Porsche používam na pohon naftový šesťvalec ktorý poznáme z VW a Audi. Preto ani tu sme nemali problém s chipom a jeho doladením. Výkon sme upravili na 290 k a 640 Nm. Chip dokážete ovládať aj pomocou aplikácie cez telefon. Macan výštartuje s veľkou razantnosťou vpred po zošlapnutí plynu k čomu mu dopomáha ja Pedalbox.
BMW X6M F16 423kW/575k
Komu by sa málil výkon 575k a 680Nm tak by sa určite mal popozerať po našom chipe PowerControl. Presné spracovanie signálu a mapa motora ktorá sa vám bude pozdávať. Nárast výkonu na 634k a 759Nm. Ani pri tomto aute nemohol chýbať Pedalbox. Tento náš zákazník na Pedalbox nedá dopustiť. Má ich vo všetkých autách a keby sme ju mali aj na kosačku určite ju tám dáme :)
Mercedes Benz GLE 43AMG 4-matic C292 270kW/367k
Máloktoré SUV jazdí tak dobre ako práve GLE od AMG. V6 biturbo motor má výkonu na rozdávanie. A ako vidíme ani tých 367k vačšine majiteľov AMG nestačí keďže tieto autá robíme dosť často. Chip sa pripája na štyry snímače motora. Výkonový nárast je +53 k a 60 Nm. Pre tohoto zákazníka sme montovali aj Pedalbox ktorý autu dodá ešte na športovosti.
BMW 316i F30 100kW/136k
Aj táto malá 1,6 ka sa dá celkom slušne upraviť tak aby mala viac sily a dopriala svojmu pánovy športovejší zážitok z jazdy. Nárast výkonu je použitím chipu PowerControl +27k a +40 Nm. Inštalácie do 5 min a nemusíte sa obávať o záruku nakoľko chip dokážete kedykoľvek vymontovať alebo vypnúť.
BMW 740 xdrive F02 230kW/313k
Reprezetant luxusnej triedy ako sa patrí. Táto generácia sedmičiek je velmi vydarená a takýchto motorov sme robili už veľa. Inštalácia je jednoduchá a pripojené sú tri snímače motora (tlak turba, tlak paliva a snímač ot. vačkového hriadeľa). Nárast výkonu s chipom je +30k a +60 Nm.
BMW 330d xdrive F30 190kW/258k
Tento bavorák sme pre zákazníka upravovali na niekolko krát. Najprv bol sériový výkon a pridávali sme chip CRD14. Nárast výkonu 41k a 60Nm. Samozrejme Pedalbox nemohol chýbať. Neskôr si zákazník dal spravit originál M-Permance úpravu od BMW. Po inštalácii sme museli upraviť aj program v chipe. Výsledok bol výkon 323 k a 700Nm odmeraných v Profituningu v Poprade.